Cum sa te recuperezi dupa starile de oboseala emotionala?

Oboseala emotionala- Cum iti recapeti fortele?

0 recenzii

Invatarea de a accepta circumstantele si de a lasa totul sa curga in jurul nostru poate fi una dintre cele mai bune cai de a preveni epuizarea emotionala care ne face sa ne dorim sa avem totul sub control.
Confruntarea cu epuizarea emotionala este foarte frecventa si nu conteaza cine sunteti sau ce faceti. Aceasta oboseala se datoreaza faptului ca avem capacitatea de a gandi si de a ne infiinta propriile experiente in viata.

Fiecare experienta ne face sa simtim ceva cand ii acordam atentie si ne facem constienti de ea. Daca totul va aduce energie negativa, este foarte posibil sa aveti probleme pastrand fericirea si sanatatea.

In cazul epuizarii emotionale, persoana afectata se simte permanent obosita, epuizata, lipsita de energie, simte ca activitatea depusa a suprasolicitat-o si a ramas fara resurse. Starea este cauzata de expunerea prelungita la stresul profssional si de cele mai multe ori este insotita de depresie. Fazele urmatoare se pot croniciza daca nu se iau masuri din timp.
Este important sa existe si sa se pastreze un echilibru intre somn, munca si relaxare. Cei 3 opt, 8 ore de munca, 8 ore de relaxare si 8 ore de odihna, si-au pierdut demult valoarea.
Confruntarea cu epuizarea emotionala este foarte frecventa si nu conteaza cine esti sau ce faci. Aceasta oboseala se datoreaza faptului ca avem capacitatea de a gandi si de a ne infiinta propriile experiente in viata.

Fiecare experienta ne face sa simtim ceva cand ii acordam atentie si ne facem constienti de ea.  Daca ati ajuns la acest punct, continuati sa cititi pentru a afla cum sa faceti fata epuizarii emotionale pentru a va recupera energia.

Din fericire, exista o multitudine de lucruri care se pot face pentru a gestiona si reduce stresul la locul de munca si in alte aspecte ale vietii personale sau de cuplu.

1. Deveniti constient de emotiile dumneavoastra

Suntem cu totii fiinte  si avem o serie de emotii negative si pozitive pe parcursul zilei. Ele ne pot permite sa evoluam sau sa involuam, in functie de modul in care ne descurcam. Ceea ce este ideal este sa inveti cum sa treci peste astfle incat sa ramai o persoana echilibrata.
Pentru a va controla emotiile, mai intai trebuie sa le cunoasteti. Invata sa respiri profund si sa-ti intelegi sentimentele inainte de a-ti exprima o opinie sau o judecata. Acest exercitiu mic permite oxigenului sa intre in corpul tau si sa lupte impotriva epuizarii. Daca il practici in mod regulat, vei aduce armonie mintii, corpului si sufletului.

2. Iubeste-te pe tine

O alta modalitate de a combate aceasta oboseala emotionala este sa invatati sa va iubiti pe voi insiva. Aceasta emotie ar trebui sa fie cinstita, dar si completa. Cu alte cuvinte, ar trebui sa iubesti persoana care esti chiar acum, chiar daca exista lucruri pe care nu le placi la tine  sau pe care ai vrea sa le schimbi.
Daca este atat de greu sa va iubiti, poate ar trebui sa luati in considerare terapia. Exista multe optiuni diferite, iar rezultatele ar putea fi foarte surprinzatoare.

3. Conecteaza-te cu tine

O alta modalitate de a depasi epuizarea emotionala este sa reflectezi asupra actiunilor tale si sa dezvolti abilitati si talente care iti permit sa intri in contact cu tine insuti. Observa-te a si fii constienta de ceea ce crezi si de ce te face sa simti acele ganduri sau de actiunile care provoaca aceste emotii.

Descopera  sau aminteste-ti lucrurile de care esti pasionat si lucrurile care te fac sa te trezesti dimineata. Acest lucru iti va permite sa intelegi ce ai nevoie in continuare pentru a te dezvolta, pentru a merge  inainte si a-ti  atinge obiectivele, lasand in urma anxietate, frica si lipsa de incredere. Daca pana acum ai facut lucruri doar pentru ca altii asteaptau asta de la tine , poate ca este o idee buna sa privesti cu atentie prieteniile tale  si sa le elimini  pe cele care nu te ajuta. Aminteste-ti ca tu esti centrul vietii tale, iar singura persoana pe care trebuie sa o satisfaci esti tu.

4. Fii recunoscator

Una dintre principalele cauze ale epuizarii emotionale este ca te plangi tot timpul despre ceea ce nu ai, ce doresti sa ai sau ce nu iti place.
Daca iti doresti sa obtii energia inapoi, incearca sa faci cunostinta cu recunostinta. Desi acest lucru ar putea parea o filosofie ieftina, realitatea este ca schimbarea perspectivei  tale influenteaza emotiile. Chiar daca viata ta in general pare rea, gasirea unei parti bune este intotdeauna posibila.
Cand a fost ultima data cand i-ai spus partenerului ca il apreciezi si ca esti recunoscatoare ca esti cu el? Parintii tai au auzit o multumire de la tine in ultima vreme? Aceste actiuni ar putea parea nesemnificative, insa sunt foarte importante.

5. Gaseste-ti un scop

Una dintre cele mai frecvente cauze de oboseala  este faptul ca avem tendinta sa facem totul mecanic si nu ne urmarim pasiunile. Daca ai ajuns la acest punct, aminteste-ti ca e foarte important sa faci ceea ce iti place. Daca iti pierzi timpul gandindu-te la trecut sau la ce nu ai reusit sa faci, iti epuizezi energia si indepartezi fericirea. Asigura-te ca ai un scop pozitiv in viata.
Acest lucru inseamna sa lucrezi  din greu pentru a-ti  descoperi talentele . Poate vei intampina frica, nesiguranta si confuzie, insa daca vei reusi sa le invingi, vei ajunge la fericire.

6. Uita de incercarea de a controla totul

Una dintre cele mai mari probleme ale epuizarii emotionale este ca se poate intoarce oricand . Este un simptom comun  la oamenii care simt ca trebuie sa aiba intotdeauna control, fiecare minut din fiecare zi. Din pacate, viata este asupra careia nu veti avea niciodata control complet. Ori de cate ori intelegeti acest lucru si invatati sa lasati situatiile sa vina si sa treaca, va veti simti mult mai fericit. O alternativa pentru a combate oboseala mentala este de a oferi ajutor. Daca exista o situatie care iti provoaca mari probleme, creaza-ti un plan de actiune pentru a o confrunta.

Starile si simptomele aparute pot fi ameliorate prin:

  1. gandire pozitiva
  2. practicarea unui sport
  3. plimbarile in aer liber
  4. petrecerea unei parti a timpului liber in natura
  5. renuntarea la iluzii
  6. construirea mentala a unui viitor mai bun
  7. renuntarea la tendinta de a  ii invinovati pe altii pentru nereusitele personale
  8. reluarea legaturilor cu prietenii si familia
  9. refacerea resurselor prin  concediu, odihna, sport, relaxare, deconectare

Schema de terapie cu produse naturiste
Produs NaturistDimineata-Pranz-SearaIndicatii

Pret total produse recomandate 0 RON

Explicatii Schema de terapie
1-1-1 reprezinta o tableta dimineata, 1 tableta la pranz, o tableta seara
Durata recomandata de terapie este de 3 luni consecutive daca nu se specifica separat
Schema recomandata pentru aceasta afectiune este compusa din toate produsele listate pe site, ele avand actiuni independente asupra afectiunii

Recenzii

Nu exista recenzii pentru aceasta afectiune. Fii primul care adauga o recenzie.

lasa o recenzie

Nume *
E-mail *
Nota *
Recenzie *